هدف پژوهش: سنجش میزان رضایت مندی اعضاء ایثارگری نسبت به خدمات دهی صندوق قرض الحسنه شاهد.
مبانی نظری پژوهش: مدل رضایت سنجی ایران
روش شناسی پژوهش: توصیفی و از نوع همبستگی با نمونه آماری 659 نفر در کل کشور(32 منطقه خدمتی صندوق قرض الحسنه شاهد)
یافته های پژوهش: یافته های توصیفی پژوهش نشان داده است که میزان رضایت مندی اعضاء ایثارگری نسبت به کیفیت خدمات دهی صندوق قرض الحسنه شاهد با میانگین 4.05 از 5 و خط برش 3 در سطح مطلوبی قرار دارد.
علاوه بر آن؛ یافته های استنباطی پژوهش نشان داده است که میزان رضایت مندی اعضاء ایثارگری نسبت به کیفیت خدمات دهی صندوق قرض الحسنه شاهد در سطح 99 درصد اطمینان و با سطح خطای 0.01 در سطح مطلوبی می باشد(P<0.01).