ابعاد و شاخص های مدیریت ارتباطات و پشتیبانی مشتریان
1- بعد جمعیتی:
1-1- نام و نام خانوادگی:.................
1-2- کد ملی:.....................
1-3- شماره شناسنامه:..............................
1-4- کد ایثارگری:.............................
1-5- نسبت ایثارگری:.....................................
1-6- تاریخ تولد: (روز................/ ماه................../ سال................)
1-7- محل تولد:....................
1-8- جنس: مرد□ 1 زن □ 2
1-9- میزان تحصیلات:
زیر دیپلم□1 دیپلم□2 کاردانی□ 3 کارشناسی□ 4 کارشناسی ارشد□ 5 حوزوی□ 6 دکتري□ 7 فوق دکتری□8
1-10- وضعیت تأهل:
مجرد□ 1 متأهل□2 همسر شهید□ 3 همسر جانباز □4 همسر جانباز متوفی□5 مطلقه□ 6 فوت همسر□7
1-11- تعداد افراد خانواده:
یک نفره□1 دو نفره□2 سه نفره □3 چهار نفره□4 پنج نفره□5 شش نفره□6 هفت نفره و بالاتر□7
2- بعد جغرافیایی
2-1- استان محل سکونت فعلی: ..................................
2-2-شهرستان:.....................................
2-3-شهر: .................................................
2-4-روستا: ..........................................
2-5-آدرس محل سکونت فعلی:.....................................
2-6- شماره تلفن ثابت:.................................
2-7- کد شهر:................................................
2-8- شماره همراه( شماره همراه متعلق به عضو):...........................
2-9- ایمیل( در صورت داشتن ایمیل):...........................................
3- بعد اقتصادی:
3-1- وضعیت شغلی:
بیکار□ 1 در حال تحصیل □ 2 سرباز□3 شاغل بخش دولتی□4 شاغل بخش خصوصی و آزاد□ 5 بازنشسته□ 6 حالت اشتغال□ 7 سایر□8
3-2- نوع حقوق دریافتی:
الف- مستمری بگیر□ 1
ب- حالت اشتغال□ 2
ج- حق پرستاری□ 3
د- کمک معیشت بگیر□ 4
ه- سایر( نام ببرید): 5 ..............................................
3-3- شماره حساب بانکی(که صندوق قرض الحسنه شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران وام تان را در آن واریز می کند):
3-3-1- شماره حساب بانک دی: ............................................................
3-3-2- شماره حساب بانک ملی: ...........................................................
3-4- تعداد تسهیلات(وام) اخذ شده از صندوق قرض الحسنه شاهد:
3-4-1- وام ضروری:..............................
3-4-2- وام موردی( تسویه زودهنگام وام ضروری با ارائه مستندات):..................................
3-4-3- معرفی به بانک عامل:....................................................................
4- بعد پزشکی:
4-1-وضعیت سلامتی جسمانی: سالم□1 بیمار□2
4-2-در صورت بیماری و عارضه جسمانی، نوع آن: ................................................
5- بعد روانشناختی:
5-1-وضعیت سلامت روانی: سالم□1 بیمار□2
5-2-در صورت بیماری و عارضه روانی، نوع آن: ................................................