متن پیام :
روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات می باشد که به عنوان زبان ناطق و گویا در ارائه خدمات سازمان به مشتریان درون و برون سازمانی می تواند همانند پل ارتباطی قوی از روی علم و آگاهی و تجربه یا ترکیبی از علم وهنر معرفی گردد.
روابط عمومی در واقع بازوی مشاوره ای سازمان در تحلیل گفتمان و دریافت نظرات مخالف و موافق می باشد که می تواند با تلفیق دانش و مهارت ، هنر و تجربه نسبت به برقراری گفتمان در بین سازمانها و ادارات و مشتریان سازمانی ایفای نقش نماید.
اینجانب ضمن تشکر از تمامی همکاران محترم اصحاب رسانه و خبرگزاری های محترم که ما در ارائه خدمات به جامعه هدف با پوشش های خبری یاری نموده اند ، فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به همکاران محترم روابط عمومی صندوق قر ض الحسنه شاهد ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمانهای تابعه و تمامی اصحاب رسانه و خبرگزاریها تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امید دارم با استعانت از درگاه ایزد ازلی بتوانیم با شروع سال مالی و ارائه خدمات برتر در صندوق قر ض الحسنه شاهد با چشم انداز مشخص شده همواره توفیق میزبانی شماعزیزان و اصحاب رسانه را با ارائه یک گزارش عملکرد قابل قبول داشته باشیم .
محمود تبریزی
مدیر عامل
منشور ارزش صندوق قرض الحسنه شاهد افتخار دارد در راستای ترویج فرهنگ الهی قرض الحسنه، با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر عضو، مطلوب ترین تسهیلات مالی را در کوتاه ترین زمان برای توانمندسازی و ارتقاء سطح کیفی زندگی ایشان اعطاء نماید.