به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، صبح امروز جلسه احصاء ابعاد شاخص های CRM با حضور مشاورین مدیرعامل، مدیران طرح و برنامه، فناوری اطلاعات و روسای ادارات روابط عمومی، امور مشتریان، نرم افزار و مناطق 32 گانه صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.
مجتبی عباسی قادی مدیر طرح و برنامه در ابتدای جلسه به تشریح و ارائه شاخص های طراحی شده جهت تکمیل بانک اطلاعاتی اعضاء صندوق در ابعاد جغرافیایی، جمعیتی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، روانشناختی و پزشکی پرداخت.
وی با تاکید بر لزوم برقراری ارتباط مستمر با اعضاء، از روسای مناطق خواست با تعامل سایر همکاران صف و ستاد به تکمیل بانک اطلاعاتی جهت ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو بپردازند.
در ادامه محسن رضایی عابد مدیر فناوری اطلاعات از راه اندازی نرم افزار CRM خبر داد و افزود: وجود نرم افزار CRM باعث برقراری ارتباط خوب و پایدار با اعضاء می شود که رضایت ایشان را به همراه دارد.
پس از طرح مطالب توسط مدیرفناوری اطلاعات، روسای مناطق سراسر کشور به نوبت مسائل و موضوعات مختلف کاری را در میان گذاشته و پاسخ های خود را دریافت نمودند.
منشور ارزش صندوق قرض الحسنه شاهد افتخار دارد در راستای ترویج فرهنگ الهی قرض الحسنه، با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر عضو، مطلوب ترین تسهیلات مالی را در کوتاه ترین زمان برای توانمندسازی و ارتقاء سطح کیفی زندگی ایشان اعطاء نماید.