به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، ظهر امروز نشست صمیمانه مدیرعامل با رئیس و کارکنان روابط عمومی و امور مشتریان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت مصادف با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در سالن جلسات شهدای سلامت برگزار شد.
در این نشست که با حضور مشاوران مدیر عامل و مدیران فرهنگی و اداری و منابع انسانی برگزار شد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، از تلاش های مجموعه روابط عمومی و امور مشتریان صندوق تقدیر کرد.
دکتر کریمی افزود: نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف، نقشی کم نظیر است.
در ادامه نشست: مشاوران و مدیران حاضر با تاکید بر تحول ایجاد شده در حوزه روابط عمومی صندوق طی یکسال گذشته، اقدامات این بخش را قابل تقدیر توصیف کرده و از مجموعه روابط عمومی و امور مشتریان تشکر کردند.
میلاد ربیع زاده رئیس روابط عمومي و امور مشتریان صندوق قرض الحسنه شاهد نيز با تشكر از حمايت و توجه مديرعامل صندوق به حوزه روابط عمومي گفت : تعامل هاي چندجانبه با مردم، همكاران و سازمان هاي مرتبط از اصول اين اداره بوده و اگر توفیقی حاصل شده قطعا حاصل تلاش همه همکاران و حمایت ویژه مدیر ارشد سازمان بوده است.
گفتني است در پايان مديرعامل سازمان با اهداي گل از رییس و کارکنان اداره روابط عمومي و امور مشتریان تقدير بعمل آورد.
منشور ارزش صندوق قرض الحسنه شاهد افتخار دارد در راستای ترویج فرهنگ الهی قرض الحسنه، با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر عضو، مطلوب ترین تسهیلات مالی را در کوتاه ترین زمان برای توانمندسازی و ارتقاء سطح کیفی زندگی ایشان اعطاء نماید.