به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، با تدبیر مدیرعامل صندوق و در راستای توسعه خدمات رسانی به اعضاء خدمتی با عنوان پیک خدمت در شهریور ماه سال جاری راه اندازی شد تا بر اساس اصل مراجعه خادم به مخدوم فرآیند درخواست تسهیلات را برای آن دسته از اعضای صندوق شامل: ( همسران و والدین شهدا با سن بالای هفتاد سال ، جانبازان هفتاد درصد ، جانبازان نابینا و ... ) که به دلیل مشکلات جسمی قادر به مراجعه به مناطق صندوق نیستند، تسهیل کند.
بر همین اساس گزارش عملکرد 2 ماهه پیک خدمت منتهی به پایان آذر ماه نشان از موفقیت این خدمت در تهران دارد.
در بازه زمانی ابتدای آبان تا انتهای آذر ماه، همکاران پیک خدمت دفتر مرکزی 241 مورد مراجعه به اعضاء را داشتند که این عدد نشان از مقبولیت این خدمت نزد اعضای ساکن در تهران بزرگ به عنوان منطقه پایلوت راه اندازی پیک خدمت دارد.
منشور ارزش صندوق قرض الحسنه شاهد افتخار دارد در راستای ترویج فرهنگ الهی قرض الحسنه، با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر عضو، مطلوب ترین تسهیلات مالی را در کوتاه ترین زمان برای توانمندسازی و ارتقاء سطح کیفی زندگی ایشان اعطاء نماید.