به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دومین جلسه دوره آموزش ارتباط با مشتریان(CRM) ویژه رابطین صندوق ظهر امروز بصورت مجازی و آنلاین با تدریس دکتر نوید مولایی برگزار شد.
در دوره مذکور بیش از ۳۵۰ نفر از رابطین شاغل در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور نکات علمی و عملی ارتباط با مشتریان و تکریم آنها را فرا گرفتند.
صندوق قرض الحسنه شاهد ضمن ارائه تسهیلات به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو و در راستای ارتقاء سطح علمی و فنی کارکنان خود در بخش های مختلف برنامه های آموزشی را نيز در دستور کار قرار داده است.
منشور ارزش صندوق قرض الحسنه شاهد افتخار دارد در راستای ترویج فرهنگ الهی قرض الحسنه، با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر عضو، مطلوب ترین تسهیلات مالی را در کوتاه ترین زمان برای توانمندسازی و ارتقاء سطح کیفی زندگی ایشان اعطاء نماید.