به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، اولین سمینار آموزشی رابطین صندوق در سراسر کشور با موضوع مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) امروز بصورت مجازی در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر توسط مرکز آموزش صندوق برگزار شد.
در این دوره که با تدریس دکتر نوید ملایی از اساتید مطرح رشته مدیریت ارتباط با مشتریان در سطح کشور برگزار شد، بیش از 350 نفر از رابطبن صندوق قرض الحسنه شاهد درشهرستان های سراسر کشور بر بستر آموزشی بر خط طراحی شده توسط مرکز آموزش صندوق قرض الحسنه شاهد به فراگیری مباحث ارتباط با مشتریان پرداختند.
صندوق قرض الحسنه شاهد در راستای ارتقاء سطح علمی کارکنان خود و برای ارتقاء کیفی خدمات قابل ارائه به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر، ضمن راه اندازی مرکز آموزش شرایط را برای توسعه فردی و سازمانی کارکنان در بخش های مختلف فراهم آورده است.
دوره مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در 2 جلسه پیش بینی شده است که جلسه دوم آن هفته آینده برگزار خواهد شد.
منشور ارزش صندوق قرض الحسنه شاهد افتخار دارد در راستای ترویج فرهنگ الهی قرض الحسنه، با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر عضو، مطلوب ترین تسهیلات مالی را در کوتاه ترین زمان برای توانمندسازی و ارتقاء سطح کیفی زندگی ایشان اعطاء نماید.