به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، مدیرعامل صندوق در جلسه ای که با حضور مدیران و کارشناسان مدیریت های مالی و اعتبارات برگزار شد ضمن تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق گفت: صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان نهاد خدمتگذار خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر باید با بکارگیری تمام توان و پتانسیل های موجود در مجموعه بتواند خدمات مطلوب و شایسته ای به جامعه هدف ارائه نماید.
دکتر اسلام کریمی افزود: اولویت ما در صندوق ارائه خدمات مطلوب و البته شفاف به اعضا است به همین دلیل باید از تمامی ظرفیت های مادی و معنوی برای رسیدن به این اهداف در چهارچوب قوانین و مقررات بهره کامل را ببریم.
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب برنامه هایی در حال پیگیری و اجرا است که از مهمترین آنها می توان به الکترونیکی کردن این خدمات اشاره کرد تا در آینده ای نزدیک شاهد دریافت خدمات بدون حضور و مراجعه اعضاء در مناطق باشیم.
دکتر اسلام کریمی در ادامه افزود: از همه همکاران به ویژه در مدیریت های مالی و اعتبارات می خواهم با تمام توان خود ضمن سرعت بخشیدن به ارائه خدمات، پاسخگوی سوالات و ابهامات احتمالی اعضاء باشند تا همانگونه که اشاره شد در کنار ارائه خدمات مطلوب، شفاف سازی این خدمات را نیز در دستور کار قرار دهیم.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در پایان گفت: ما به عنوان خدمتگذاران خانواده های معظم و معزز شاهد باید تمام توانمان را بکار ببندیم تا مایه خشنودی این عزیزان شویم زیرا خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر توفیقی است که نصیب ما شده است.
منشور ارزش صندوق قرض الحسنه شاهد افتخار دارد در راستای ترویج فرهنگ الهی قرض الحسنه، با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر عضو، مطلوب ترین تسهیلات مالی را در کوتاه ترین زمان برای توانمندسازی و ارتقاء سطح کیفی زندگی ایشان اعطاء نماید.