به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، ظهر امروز اولین نشست مجازی مدیرعامل با روسا و کارکنان مناطق 32 گانه صندوق در سراسر کشور بر بستر طراحی شده توسط مرکز آموزش صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.
در این نشست مجازی که با حضور حدود 80 درصد از پرسنل سراسر کشور برگزار شد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد صندوق در سال 1398 و تشریح برنامه های در دستور کار سال 1399 به همکاران، خواستار تلاش مضاعف تمامی پرسنل صندوق در بخش های مختلف برای ارائه خدمات و تسهیلات بهتر به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو شد.
مدیرعامل صندوق در ادامه با اشاره به برنامه های در حال اجرا، گفت: همانطور که از ابتدای سال در جلسات مختلف با مدیران ستادی اشاره شد، یکی از اولویت های مهم صندوق قرض الحسنه شاهد در سال جاری، ایجاد بسترهای لازم در بخش فناوری اطلاعات برای تسهیل در ارائه خدمات و تسهیلات درخواستی اعضاء با استفاده از تکنولوژی های روز در کمترین زمان ممکن است.
دکتر اسلام کریمی افزود: صندوق قرض الحسنه شاهد در سال های اخیر همواره تلاش کرده تا علاوه بر انجام وظایف قانونی خود، در بخش مسئولیت های اجتماعی نیز بتواند به مردم عزیز کشور به ویژه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و خانواده های کارکنان خدمات رسانی کند.
وی اظهار کرد: در همین راستا صندوق قرض الحسنه شاهد در برهه های حساس و سخت مانند سیل ابتدای سال 98، شیوع ویروس کرونا و اتفاقات از این دست با تمام توان در کنار هم وطنان عزیز به ویژه خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر سراسر کشور بود تا بلکه بتواند مقداری از سختی های این عزیزان را بکاهد.
مدیرعامل صندوق گفت: همواره توجه به کارکنان و خانواده های آنها به عنوان مشتریان درون سازمانی و خانواده های عزیز شاهد و ایثارگر به عنوان مشتریان برون سازمانی در دستور کار قرار داشته تا بتوانیم در زمینه های مختلف فردی و گروهی بستر رشد و توسعه این عزیزان را فراهم آورده و در کنار آنها باشیم.
در ادامه پس از صحبت های دکتر کریمی، کارکنان صندوق در استان های مختلف به نوبت از طریق بستر فراهم شده به صورت صوت و تصویر نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را مستقیم و چهره به چهره با مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد مطرح کرده و پاسخ های خود را دریافت کردند.
از جمله مهمترین موضوعات مطرح شده توسط کارکنان که به وسیله مدیرعامل صندوق پاسخ داده شد می توان به جزئیات برنامه های آتی صندوق در ارائه خدمات، پیگیری افزایش سقف تسهیلات پرداختی از طریق بانک مرکزی، چگونگی ارائه خدمات مطلوب با توجه به وضیت کرونایی این روزها، برقراری ارتباط موثر با اعضاء و رفاهیات کارکنان اشاره کرد.