• فا
  • EN
  • جستجو
  • ورود به حساب کاربری
  • ثبت نام
  • جمعه 8 اسفند 1399 10:35

گزارش عملکرد 2 ماهه پیک خدمت

تعداد بازدید : 126
تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 08:12
عملکرد 3 ماهه پیک خدمت صندوق قر الحسنه شاهد در تهران نشان از موفقیت در خدمات رسانی به اعضاء دارد.

به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، با تدبیر مدیرعامل صندوق و در راستای توسعه خدمات رسانی به اعضاء خدمتی با عنوان پیک خدمت در شهریور ماه سال جاری راه اندازی شد تا بر اساس اصل مراجعه خادم به مخدوم فرآیند درخواست تسهیلات را برای آن دسته از اعضای صندوق شامل: ( همسران و والدین شهدا با سن بالای هفتاد سال ، جانبازان هفتاد درصد ، جانبازان نابینا  و ... ) که به دلیل مشکلات جسمی قادر به مراجعه به مناطق صندوق نیستند، تسهیل کند.

بر همین اساس گزارش عملکرد 2 ماهه پیک خدمت منتهی به پایان آذر ماه نشان از موفقیت این خدمت در تهران دارد.

در بازه زمانی ابتدای آبان تا انتهای آذر ماه، همکاران پیک خدمت دفتر مرکزی 241 مورد مراجعه به اعضاء را داشتند که این عدد نشان از مقبولیت این خدمت نزد اعضای ساکن در تهران بزرگ به عنوان منطقه پایلوت راه اندازی پیک خدمت دارد.

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب